CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 EU krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPO\Master Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.
Kierownik działu Technicznego i Inwestycji
Miejsce pracy: Wrocław
JO-1404-283613
Zakres obowiązków:
Kierowanie pracami zespołu technicznego w zakresie utrzymania ruchu,
Przygotowanie, wdrażanie i nadzór nad terminowym realizowaniem zadań z zakresu konserwacji, remontów, napraw i usuwania awarii przez ww. zespoły,
Ocena i weryfikacja realizowanych projektów inwestycyjnych,
Kompletacja dokumentacji technicznej i dozorowej urządzeń i instalacji,
Udział w doborze wykonawców, podwykonawców realizowanych inwestycji,
Formułowanie zadań i zakresów prac dla wykonawców zadań inwestycyjnych,
Współpraca z działami produkcyjnymi w celu wygenerowania najlepszych rozwiązań dla realizowanych inwestycji technologicznych,
Odbiór techniczny i przekazywanie do użytkowania nowych urządzeń i instalacji,
Współpraca w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień związanych z działalnością inwestycyjną i remontową oraz kontrola ich realizacji,
Sporządzanie sprawozdań z realizacji prowadzonych projektów i zadań.
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe – o profilu mechanicznym, elektrycznym, elektronicznym lub innym pokrewnym,
Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - wskazana branża spożywcza, farmaceutyczna lub pokrewne,
Niezbędna bardzo dobra znajomość języka angielskiego (również technicznego) w mowie i piśmie,
Biegł znajomość AutoCad oraz pakietu MO
Nasz klient oferuje:
Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku,
Atrakcyjne wynagrodzenie.