Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Kielce
Kierownik kancelarii tajnej w Kancelarii Tajnej

Kierownik kancelarii tajnej w Kancelarii Tajnej

Wojewódzki Sztab Wojskowy w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
3485 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163745
  • Data ukazania się ogłoszenia: 14 października 2014 r.

Wojewódzki Sztab Wojskowy w Kielcach

  • Szef Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • kierownik kancelarii tajnej
  • do spraw obsługi kancelaryjnej
  • w Kancelarii Tajnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Wojska Polskiego 251
    25-205 Kielce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów niejawnych dostarczanych do Kancelarii Tajnej;
  • udostępnianie i wydawanie dokumentów niejawnych oraz zapewnienie prawidłowego ich obiegu;
  • rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejawnych i prowadzenie bieżących kontroli sposobu ich wytwarzania;
  • prowadzenie wykazów osób upoważnionych do przetwarzania informacji niejawnych, posiadających stosowne poświadczenia oraz "Księgę ewidencji pieczęci urzędowych i służbowych";
  • prowadzenie niejawnej biblioteki specjalistycznej wydawnictw fachowych i postępowanie z nimi zgodnie z przepisami oraz obowiązującymi zarządzeniami;
  • archiwizacja dokumentacji niejawnej wg "Rzeczowego wykazu akt" oraz przygotowywanie spisu akt przeznaczonych do zniszczenia lub przekazania do właściwego archiwum;
  • dokonywanie zmian i poprawek w wydawnictwach fachowych i innych dokumentach na podstawie uzupełnień i rozkazów wyższych przełożonych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu lub w instytucjach podległych znajdujących się na terenie województwa świętokrzyskiego. Możliwość wyjazdów służbowych. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Wykonywanie zadań pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy. Praca przy sztucznym oświetleniu. Utrudnienia w poruszaniu się po budynku - brak wind, pokój znajduje się na parterze (od wejścia głównego do pomieszczenia należy pokonać 7 stopni). Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich. Brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum;
    • znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych;
    • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
    • kurs kierowników kancelarii tajnych;
    • czytelny charakter pisma;
    • znajomość obsługi komputera (pakietu Office) ze szczególnym uwzględnieniem poczty elektronicznej;
    • znajomość obsługi urządzeń biurowych;
    • umiejętność dobrej komunikacji.
wymagania dodatkowe
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
  • doświadczenie zawodowe od 1,5 do 3 lat pracy w administracji publicznej;
  • szkolenie specjalistyczne dla inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • znajomość przepisów wewnętrznych MON regulujących działalność kancelarii tajnych, gospodarkę pieczęciami, działalność archiwalną oraz system pracy biurowej;
  • samodzielność;
  • komunikatywność.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów