HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowy.
HR Navigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami - są naszą pasją.
Dla naszego Klienta – luksusowego hotelu (5*) w samym sercu Krakowa, mieszczącego się w zabytkowej, pieczołowicie odrestaurowanej i urządzonej z rozmachem średniowiecznej kamienicy UNESCO, poszukujemy osób na stanowisko:
Miejsce pracy: Kraków
Do Twoich zadań będzie należało:
- odpowiedzialność za koordynowanie i organizowanie funkcjonowania Recepcji,
- realizacja celów sprzedażowych,
- kierowanie i nadzorowanie pracą podległego personelu,
- przygotowywanie raportów,
- szkolenie i wdrażanie nowych pracowników,
- współpraca z innymi działami Hotelu,
- kreowanie pozytywnego wizerunku Hotelu.
Wymagania:
- mile widziane wykształcenie turystyczne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz zarządzania zespołem,
- umiejętność podejmowania trudnych decyzji,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista i miła aparycja,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
- znajomość obsługi programów/portali rezerwacyjnych,
- dyspozycyjność.
Co zyskasz:
- pracę pełną wyzwań w profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stałe zatrudnienie + satysfakcjonujące premie,
- szereg benefitów socjalnych.