Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Recepcji

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2692 dni temu

MERCURE WARSZAWA GRAND

Kierownik Recepcji
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI


Jeśli

  • Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
  • Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję
  • Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
  • Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją
  • Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
  • Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług
  • Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.

JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • Zapewnimy Ci umowę o pracę
  • Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
  • Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się  projektach
  • Damy możliwość rozwoju w światowej sieci  AccorHotels
NASZE OCZEKIWANIA
  • doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Recepcji/ Zastępcy Kierownika Recepcji
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe w obszarze hotalarstwa/turystyki
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
  • kompetencje przywódcze - umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

 Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!

MISJA 
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji
Ref.nr: FOM/MWG/1116
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...