Finance Care Sp. o.o. to spółka specjalizująca się wświadczeniu usług outsourcingowych na rzecz banków oraz towarzystwubezpieczeniowych. Czynnie działamy na rynku od1999 r., a wśród naszych Klientów znajdują się wiodące instytucje finansowe.
W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym wewspółpracy z jednym z największych Banków w Polsce, poszukujemy osób do pracyna stanowisku:
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Zadania:
- skuteczne kierowanie pracą podległego zespołu świadczącego terminową i profesjonalną posprzedażową obsługę dla Klientów Banku, m.in. planowanie oraz podział zadań, dokonywanie bieżącej analizy pracy zespołu, opracowywanie harmonogramu czasu pracy dla podległych pracowników, dobór zadań i szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników
- zarządzanie procesem przeglądu wyników pracy dla pracowników podległego zespołu
- zapewnienie osiągnięcia planów sprzedażowych podległego zespołu
- zapewnienie osiągnięcia celów biznesowych przez podległy zespół
- zapewnienie poprawności i rzetelności wykonywanych w zespole zadań związanych z obsługą Klienta
- odpowiedzialność za utrzymanie obieralności operacyjnej i SL na wymaganym poziomie określonym m.in. miernikiem Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008
- odpowiedzialność za utrzymanie wysokiej jakości świadczonej obsługi przez doradców, we wszystkich kanałach komunikacji dla Klientów Banku
- motywowanie pracowników podległego zespołu do osiągania ponadprzeciętnych wyników i integrowania ich wokół wyznaczonych celów.
- tworzenie atmosfery pracy zespołowej w ramach jednostki
- doświadczenie zawodowe, min. 2 lata pracy w ramach jednostek o profilu związanym z obsługą Klienta i sprzedażą przez telefon
- zdolności organizacyjne i zarządcze (organizacja, motywowanie i kontrola)
- determinacja w dążeniu do realizacji uzgodnionych celów i osiągania wyników w każdej sytuacji.
- dynamizm w działaniu i kreatywność
- bardzo dobra znajomość standardów obsługi Klienta
- doskonała orientacja w ofercie produktowej banku
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem, dostrzeganie i reagowanie na potrzeby klienta
- możliwość pracy na rzecz Banku cieszącego się dobrą renomą
- rozbudowany system szkoleń,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy