Czym będziesz się zajmować? Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień; Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej; Poprawne rejestrowanie, anulowanie, modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę rekrutacja online
6 dni
Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
12 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Arvato
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
2606 dni temu
arvato services Polska wchodzi w skład grupy arvato AG, która jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann AG. Od roku 1994, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczymy wszechstronne usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, korespondencji masowej, wysyłki i dystrybucji produktów, telefonicznej obsługi klientów, prowadzenia programów lojalnościowych, a także specjalistycznych usług finansowych (głównie faktoring, monitoring i windykacja, BPO finansowe).
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Nr ref.: RUS/03/2017
Jako Konsultant będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji ( telefon, e-mail, chat) na temat produktów i usług oraz obsługę pierwszej linii wsparcia technicznego.
Wymagamy:
bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz komunikatywnej znajomość języka angielskiego
umiejętności swobodnej wypowiedzi oraz dobrej dykcji
sprawnej obsługi komputera i umiejętności rozwiązywania problemów
empatycznego podejścia do klienta
pozytywnego nastawienia i zaangażowania w wykonywaną pracy
mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
Oferujemy:
pracę w innowacyjnym i międzynarodowy środowisku
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
konkurencyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
Czym będziesz się zajmować? Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień; Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej; Poprawne rejestrowanie, anulowanie, modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę rekrutacja online
6 dni
Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
12 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.