Konsultant ds. Obsługi Klienta
Praca Stała
Miejsce pracy: Komorniki
Nr Ref.: KOK/002/JQW
Zadania:
- Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, dostępności towaru
- Sprzedaż dodatkowych produktów i finalizowanie transakcji
- Wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
- Obsługa livechatu
Wymagania:
- Zaangażowanie i motywacja do pracy
- Chęć rozwoju
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dyspozycyjność
- Komunikatywność i otwartość
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i możliwość zdobycia premii
- Praca na pełen etat
- Liczne szkolenia produktowe i sprzedażowe
- Szeroki pakiet benefitów (abonament medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe)
- Dojazd do miejsca pracy
- Możliwości awansu
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.