- Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play
- Dbanie o wizerunek salonu
- Lubisz ludzi i uwielbiasz z nimi rozmawiać
- Chcesz nauczyć się pracy w sprzedaży od najlepszych (jeśli masz już doświadczenie, tym lepiej!)
- Angażujesz się w 100% w to co robisz
- Wyróżniasz się inicjatywą
- Możesz pracować w różnych godzinach (również w weekendy)
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodności rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje, wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Świętujemy sukcesy
- Nobilitujące stanowisko dedykowane do pozyskiwania i obługi Klientów Biznesowych
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.