Grupa kapitałowa Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych. Jest liderem rynku opieki domowej w Europie i oferuje profesjonalną i dostępną alternatywę dla domów opieki. Promedica24 dysponuje siecią 54 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 41 w Polsce, zapewniających opiekunom i opiekunkom legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą.
Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności. Promedica24 legitymuje się certyfikatami jakości DEKRA oraz TÜV Rheinland. Firma została wyróżniona tytułem Solidnego Pracodawcy 2016.
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres obowiązków:
- opracowywanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemów SharePoint oraz Microsoft Dynamics CRM
- analiza procesów biznesowych
- pozyskiwanie oraz doprecyzowywanie wymagań biznesowych
- zbieranie wymagań funkcjonalnych do systemów
- udział w projektach rozwojowych systemów poprzez współpracę z użytkownikami systemów oraz dostawcami systemów (zgłaszanie wymagań do projektów od strony zespołu utrzymaniowego, udział w testach, przejmowanie rozwiązania do utrzymania)
- współudział w tworzeniu nowych systemów w oparciu o analizę danych
- wsparcie użytkowników w codziennej pracy na systemach
- wsparcie organizacji w bieżących projektach IT
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów
- dbanie o jakość systemów
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft SharePoint (wymagana)
- mile widziana znajomość środowiska Microsoft Dynamics CRM
- znajomość podstaw administrowania MS CRM, SQL, Sharepoint
- dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- umiejętności analityczne
- zaangażowanie oraz chęć pogłębiania wiedzy
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w dynamicznym środowisku, pod presją czasu
- systematyczność i skrupulatność przy wykonywaniu zadań
- minimum roczne doświadczenie w pracy ze środowiskiem Microsoft SharePoint
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku
- pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole
- możliwość zdobywania nowych kompetencji poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę
- wykorzystanie języka angielskiego/niemieckiego w codziennej pracy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
- komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy