Konsultant Obsługi Klienta
Grupa Work Service świadczy kompleksowe usługi zarządzania personelem oraz doboru i rekrutacji pracowników od ponad 10 lat. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży Human Recources w Polsce. Opieramy swoje działania na wieloletnim doświadczeniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi pracy. Działamy na terenie całej Polski poprzez sieć 25 biur i 150 mobilnych doradców personalnych.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia 2010
Miejsce pracy: Poznań
OPIS STANOWISKA
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów wewnętrznych firmy - (zapytania standardowe, reklamacje, proponowanie produktów –wsparcie sprzedaży, nie jest to sprzedaż ),
- Przyjmowanie zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją,
- Współpraca z innymi komórkami w zakresie realizowanych zadań
WYMAGANIA:
- Wykształcenie min. średnie,
- Chęć rozwoju osobistego i nabywania nowej wiedzy,
- Konsekwencja w realizacji powierzonych obowiązków,
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej (w przedziale godz. 8-21) + święta wolne,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office ,
- Umiejętność nawiązywania kontaktu z Klientem ułatwi pracę,
- Doświadczenia na stanowisku obsługi Klienta oraz pracy w call center będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- Elastyczne godziny pracy,
- Szkolenie w pełni płatne,
- Wynagrodzenie rosnące wraz ze wzrostem posiadanych kompetencji + premia kwartalna (na początek 11 brutto/h),
- Umowa zlecenie,
- Przejrzysta ścieżka kariery - możliwości rozwoju zawodowego i awansu,
- System szkoleń specjalistycznych w tym płatnego szkolenie wstępnego,
- Ciekawa pracy w przyjaznej atmosferze w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole profesjonalistów,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta, uczestnictwa w szkoleniach gwarantujących rozwój zawodowy i ułatwiających pracę