Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie, dla jednej z największych sieci telefonicznej w Polsce poszukujemy:
Konsultant Telefoniczny ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BKP/TMBL/07
Obowiązki:
- Odbieranie połączeń przychodzących
- Profesjonalna, telefoniczna obsługa Klientów
- Wychodzenie na przeciw oczekiwaniom Klientapoprzez sprzedaż dodatkowych produktów oraz usług
- Doradztwo w zakresie produktów i usług
- Udzielanie informacji na temat oferty sieci
Wymagania:
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży mile widziane
- Pełna dyspozycyjność – grafik ustalany co miesiąc
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Dobra dykcja i artykulacja
- Chęć podjęcia stałej pracy
Oferujemy:
- Bezpośrednie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w T-Mobile
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- System premiowy uzależniony od jakości obsługi Klienta oraz sprzedaży
- Gratyfikacje pozafinansowe: telefon służbowy, również do celów prywatnych (z limitem minut), opieka medyczna (z możliwością dołączenia rodziny na atrakcyjnych warunkach), bony wartościowe, np. sport, kino etc., płatny wolny dzień od pracy w urodziny/imieniny,
- Praca w systemie zmianowym w godzinach 7-23. 5 dni w tygodniu (w tym także soboty i niedziele). Grafik ustalany odgórnie na cały miesiąc