Nasi pracownicy to ludzie, którzy mają odwagę spełniać swoje marzenia. KPMG wspiera te pasje i tworzy przyjazne środowisko do ich realizacji. Robimy wiele, aby utrzymać pozycję jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców świata.
KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych. Od 26 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski. Naszą przewagą jest wiedza ponad 174 000 pracowników w 155 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1500 osób.
Dołącz do doradców podatkowych KPMG we Wrocławiu i wykorzystaj szansę na rozwój zawodowy na stanowisku:
- realizację projektów dla klientów m.in. z branży przemysłowej, paliwowej i energetycznej o zasięgu lokalnym i międzynarodowym,
- realizację projektów w zakresie zarządzania majątkiem trwałym przedsiębiorstw,
- tworzenie zbiorczych zestawień i analiz na potrzeby realizowanego projektu,
- sporządzanie opinii i raportów z przeprowadzonych analiz.
- wykształcenia wyższego lub ostatni rok studiów (preferowane: ekonomia, finanse i rachunkowość oraz kierunki techniczne),
- prawa jazdy kat. B.,
- zainteresowania tematyką podatkową oraz chęci rozwoju w tym obszarze,
- biegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- komunikatywności, otwartości oraz gotowości do pracy w zespole,
- doskonałych umiejętności organizacyjnych i planowania,
- umiejętności pracy na projektach wymagających realizacji kilku zadań jednocześnie,
- nastawienia na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
- min. 2 lat doświadczenia zawodowego w doradztwie podatkowym lub administracji podatkowej,
- znajomości przepisów prawa podatkowego, w szczególności podatku od nieruchomości, w zakresie wycen obiektów, gospodarowania i zarzadzania nieruchomościami – dalszy rozwój zostanie zapewniony.
- udział w projektach dla największych podmiotów z branży przemysłowej, paliwowej i energetycznej,
- możliwość specjalizacji i pogłębienia wiedzy sektorowej,
- zatrudnienie w firmie o niekwestionowanej pozycji lokalnej i globalnej,
- rozwój zawodowy, w tym m.in. system szkoleń adekwatny do zajmowanego stanowiska i ścieżki kariery,
- atrakcyjny pakiet socjalny, a w tym m.in. karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna,
- przyjazną atmosferę pracy, w tym m.in. wyjazdy integracyjne i zespołowe spotkania okolicznościowe oraz możliwość uczestnictwa w licznych sekcjach sportowych firm.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji korzystając z opcji "APLIKUJ TERAZ".