Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Koordynator ds. Administracji
Miejsce pracy: Zamość
Nr Ref.: 1-12-30021/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji konsultingowej, poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko Koordynator ds. Administracji
Osoba na tym stanowisku ściśle współpracuje z Managerem i zespołem doradców.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- organizacja pracy biura oraz odpowiedzialność za zaplecze logistyczno-administracyjne
- gromadzenie i przetwarzanie danych oraz analiza i raportowanie wskaźników efektywnościowych
- odpowiedzialność za realizację projektu oraz za poprawność i kompletność dokumentacji projektowej
-szkolenia zespołu z zakresu formalnych wymogów projektu
- prowadzenie rozliczeń finansowych
Osoba na tym stanowisku ściśle współpracuje z Managerem i zespołem doradców.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- organizacja pracy biura oraz odpowiedzialność za zaplecze logistyczno-administracyjne
- gromadzenie i przetwarzanie danych oraz analiza i raportowanie wskaźników efektywnościowych
- odpowiedzialność za realizację projektu oraz za poprawność i kompletność dokumentacji projektowej
-szkolenia zespołu z zakresu formalnych wymogów projektu
- prowadzenie rozliczeń finansowych
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze administracji i/lub na stanowisku związanym z koordynacją dużego biura lub działu.
- biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel) oraz umiejętność przygotowywania rozbudowanych zestawień oraz raportów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
- umiejętność pracy w zmiennym, dynamicznym środowisku, świetna organizacja pracy, wielozadaniowość
- biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel) oraz umiejętność przygotowywania rozbudowanych zestawień oraz raportów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
- umiejętność pracy w zmiennym, dynamicznym środowisku, świetna organizacja pracy, wielozadaniowość
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, możliwość pracy w dynamicznej firmie prowadzącej innowacyjny projekt, ciekawe zadanie i ambitne wyzwania oraz dużą samodzielność pracy.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, możliwość pracy w dynamicznej firmie prowadzącej innowacyjny projekt, ciekawe zadanie i ambitne wyzwania oraz dużą samodzielność pracy.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.