GTV to jeden z europejskich liderów na rynku akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Firma, której międzynarodowy sukces oparty jest na kompetentnym, zgranym zespole. Zatrudniamy blisko 300 specjalistów z całego świata. Pracujemy w nowoczesnym, komfortowym biurowcu z własnym centrum logistycznym. Jeżeli jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu.
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
-
zarządzanie zespołem pracowników administracji logistyki
-
czynny udział w planowaniu operacji logistycznych
-
nadzór nad prawidłowym funkcjonowanie informatycznego systemu magazynowego
-
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, opakowań oraz terminowością realizacji zamówień
-
przygotowywanie zleceń transportowych
-
ciągły kontakt z działami handlowymi w celu ustalania warunków logistycznych
-
kontakt z przedstawicielami firm transportowych
-
dobra znajomość Microsoft Excel
-
komunikatywny angielski
-
umiejętność pracy wielozadaniowej
-
znajomość systemów ExpertWMS i SAP BO będzie dodatkowym atutem
-
komfortowe warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
pracę w dynamicznym otoczeniu
-
pakiet benefitów pozapłacowych (opiekę medyczną ze stomatologiem, ubezpieczenie grupowe, karnet sportowy)
-
możliwość rozwoju zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu