Grupa kapitałowa Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych. Jest liderem rynku opieki domowej w Europie i oferuje profesjonalną i dostępną alternatywę dla domów opieki. Promedica24 dysponuje siecią 54 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 41 w Polsce, zapewniających opiekunom i opiekunkom legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą.
Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności. Promedica24 legitymuje się certyfikatami jakości DEKRA oraz TÜV Rheinland. Firma została wyróżniona tytułem Solidnego Pracodawcy 2016.
Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności. Promedica24 legitymuje się certyfikatami jakości DEKRA oraz TÜV Rheinland. Firma została wyróżniona tytułem Solidnego Pracodawcy 2016.
Koordynator ds. Marketingu
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres obowiązków:
- koordynowanie akcji z obszaru budowania kampanii i komunikacji marketingowej w tym ATL i BTL oraz działań PR i social media
- analizowanie wyników przeprowadzonych akcji w celu monitorowania ich efektywności oraz identyfikacji obszarów wymagających poprawy
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (dom mediowy, agencja reklamowa i inni)
- udział w przeprowadzaniu badań konsumenckich i analizy konkurencji
- bieżąca kontrola wydatków marketingowych w ramach ustalonego budżetu
- projektowanie, testowanie oraz selekcja koncepcji komunikacyjnych
Wymagania:
- min 5 lat doświadczenia w marketingu na stanowisku specjalisty ds. marketingu
- doświadczenie marketingowe w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych (ATL, BTL)
- doświadczenie w obszarze badań marketingowych
- mile widziane doświadczenie w PR i social media
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, mile widziana znajomość języka niemieckiego
- bardzo dobra znajomość narzędzi do tworzenia prezentacji w tym Power Point, mile widziana znajomość Prezi
- wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy w międzynarodowym środowisku
- umiejętności analityczne i zdolność samodzielnego prowadzenia projektów
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- realny wpływ na aktywność marketingową organizacji
- ubezpieczenie grupowe oraz kartę Multisport
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę