InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. W związku z rozpoczęciem realizacji nowego projektu obsługi działań merchandisingowych poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Koordynator ds. obsługi klienta - Katowice.
Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: MERCH/10/2016/KAT
Zadania:
- Rekrutacja i selekcja pracowników niskiego i średniego szczebla;
- Realizowanie zamówień klientów;
- Ustalanie harmonogramu pracy zatrudnionych merchandiserów;
- Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny i osobisty z klientami;
- Stała współpraca z kontrahentami obecnymi oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów;
- Pomoc przy prawidłowym i terminowym rozliczeniu godzin zlecenia zatrudnionych merchandiserów;
- Sporządzanie cotygodniowych raportów dotyczących stanu realizacji zamówienia;
- Terminowe przesyłanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
- Przestrzeganie zasad Systemu Zarządzania Jakością.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Mile widziane roczne doświadczenie w koordynowaniu zespołem merchandiserów;
- Znajomość zasad merchandisingu;
- Znajomość lokalnego rynku merchandisingowego;
- Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);
- Własny samochód oraz możliwość wykorzystywania go do celów służbowych za pełnym zwrotem kosztów (warunek konieczny);
- Dyspozycyjność oraz chęć do pracy z pozytywnym nastawieniem;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Odpowiedzialność i zaangażowanie;
- Dynamizm, zdecydowanie w działaniu.
Oferujemy:
- Formy zatrudnienia (umowa o pracę/ umowa cywilnoprawna);
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + premia uznaniowa);
- Możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego;
- Pracę w systemie zadaniowym;
- Pracę w silnie rozwijającej się Agencji Pracy z polskim kapitałem.