Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Obecnie dla naszego Klienta, światowego giganta w sektorze teleinformatycznym i komunikacyjnym, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Koordynator regionalny
Nr ref.: KR/10/2016/GDA
Miejsce pracy: Elbląg
Do Twoich zadań należeć będzie:
- dbanie o doskonałą ekspozycję produktów Klienta w podległych punktach sprzedaży (sklepy),
- budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- koordynacja pracy promotorów na podległym regionie,
- wizyty w sklepach,
- dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych,
- regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem,
- weryfikacja dostępności produktów w punktach sprzedaży oraz standardów ekspozycji,
- aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległym sklepie,
- raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT.
Oczekiwania:
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu,
- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta,
- dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - radzenie sobie z obiekcjami Klientów,
- umiejętność budowania relacji z Klientami oraz nastawienie na sukces,
- umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji,
- umiejętności komunikacyjne i umiejętności aktywnego słuchania,
- odpowiedzialność za wykonanie zadania zgodnie z oczekiwaniami,
- bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy,
- dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność za zadania i powierzone mienie,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
To, co możemy Ci zaoferować:
- umowę o pracę tymczasową,
- samochód służbowy,
- telefon wraz z systemem do raportowania,
- Adecco +Club,
- wynagrodzenie podstawowe + do 30% kwoty wynagrodzenia podstawowego brutto w postaci premii uznaniowej za zrealizowane cele.