Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Help Desk Warszawa
Koordynator wewnętrznych usług informatycznych

Koordynator wewnętrznych usług informatycznych

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2704 dni temu

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator wewnętrznych usług informatycznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IIN/53/12/16

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • właściwa organizacja i nadzór obsługiwanych zleceń, zadań w obszarze usług wsparcia informatycznego i obsługi serwisu technicznego oraz ich priorytetyzacji (pilność, wpływ) i kierowanie do właściwych grup wsparcia poszczególnych linii wsparcia wraz z monitorowaniem i raportowaniem ich realizacji,
  • wparcie użytkowników końcowych w zakresie technicznych aspektów usług informatycznych w celu rozwiązywania problemów z ich działaniem i obsługą,
  • budowanie doskonałych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, bieżące informowanie użytkowników o statusie realizacji zgłoszeń, okresowe badanie satysfakcji klienta oraz opracowywanie analiz wyników i korygowanie mechanizmów obsługi dla zapewnienia ustalonych standardów jakości,
  • współpraca z głównym użytkownikiem w testowaniu rozwiązań informatycznych w obszarze dostarczanej funkcjonalności i jakości przez poszczególne usługi oraz określanie pożądanych wskaźników wydajności KPI i ostrzeżeń EWI,
  • budowa, utrzymywanie i aktualizacja bazy wiedzy oraz katalogu usług,
  • opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych w celu usprawnienia pracy z systemem informatycznym oraz wyeliminowania powtarzających się przyczyn incydentów,
  • współpraca z konsultantami serwisu i administratorami systemów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie jak najszybszego przywrócenia usługi dla użytkownika końcowego oraz eskalacja w razie uzasadnionej potrzeby,
  • przygotowywanie przekrojowych raportów i statystyk dla świadczonych usług informatycznych, m.in. z narzędzi klasy ITServiceManager i ContactCenter,
  • rozpoznawanie nowych technologii i standardów informatycznych oraz podejmowanie działań celem ich praktycznego wykorzystania na potrzeby Spółki.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe, 
  • doświadczenie zawodowe 2 lata, w tym co najmniej rok na stanowiskach w pionie IT lub bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  • ITIL, zarządzanie projektami,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
  • znajomość obsługi OS i Aplikacji na poziomie średnio zaawansowanym,
  • zorientowanie na klienta, umiejętność współpracy,
  • umiejętność myślenia analitycznego, orientacja na wyniki oraz umiejętność organizowania.

Mile widziane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach informatyka, zarządzanie, ekonomia,
  • doświadczenie zawodowe 4 lata, w tym co najmniej 2 lata na stanowiskach w pionie IT lub bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
  • obsługa ITSM na poziomie średnio zaawansowanym.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.