Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: K/05/2017
- Księgowanie faktur zakupu i ich kontrola – dotyczy faktur płatnych przelewem,
- Księgowanie dokumentów PS (polecenie księgowania szacunek) i ich kontrola, pozyskanie danych od osób zaangażowanych w proces miesięcznego szacowania – dotyczy kosztów, których księgowanie wynika z zakresu obowiązków pracownika,
- Nadzór nad ewidencjami przebiegu pojazdów, porównanie kosztów wynikających z ewidencji z fakturami dot. Użytkowania samochodów, ustalenie i zaksięgowanie wartości stanowiącej koszt podatkowy
- Księgowanie list płac
- Kontrola rozrachunków ( przegrupowanie w SAP)
- Przeprowadzenie miesięcznych kosztów CO ( controlingowych) na potrzeby sprawozdawczości
- Bieżąca weryfikacja dokumentów powierzonych do księgowania
- Rozwiązywanie oraz raportowanie o wszelkich niezgodnościach w powierzonych dokumentach, dbanie o spójność dokumentacji
- Sporządzanie i terminowe przekazywanie informacji statystycznych oraz deklaracji do GUS, ARE
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie raportowania do URE
- Sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji dot. Podatku od nieruchomości, podatku akcyzowego oraz deklaracji INTRASTAT, przygotowywanie i księgowanie innych deklaracji, pozyskanie, wprowadzenie i uzgadnianie danych w ewidencji podatku, przygotowywanie oświadczeń dotyczących części zwolnionej z akcyzy,
- Sporządzanie rejestrów VAT podatku należnego, kontrola prawidłowości naliczania VAT z bieżących dokumentów, uzgadnianie rejestrów VAT sprzedaży
- Sporządzanie rejestrów VAT podatku naliczonego, kontrola prawidłowości odliczania VAT z bieżących dokumentów, uzgadnianie rejestrów VAT zakupu
- Zamknięcie miesiąca
- Zastępstwo Specjalisty ds. księgowości oraz Kierownika działu kadr i płac
- Podpisywanie przelewów bankowych
- wykształcenie wyższe – kierunkowe (lub pokrewne);
- min. 3-4 letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości;
- umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- mile widziana znajomość systemu SAP R/3;
- znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości;
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- odpowiedzialność, rzetelność oraz wysoka kultura osobista.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (zatrudnienie przez APT przez 6 miesięcy następnie bezpośrednio pod Firmą) lub bezpośrednio pod Firmą;
- pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- niezbędne narzędzia pracy;