Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- zapewnienie realizacji założonych celów sprzedażowych, zarówno ilościowych jak i jakościowych,
- planowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedaży telefonicznej,
- motywowanie pracowników do realizacji nałożonych celów, budowanie zaangażowania,
- udział w rekrutacji, podejmowanie wspólnie z przełożonym decyzji o zatrudnieniu nowego pracownika,
- wdrożenie nowych pracowników,
- wsparcie merytoryczne podległych pracowników,
- podnoszenie kompetencji podległych pracowników, prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami
- Udzielanie podległym pracownikom systematycznej informacji zwrotnej na temat wyników i standardu ich pracy
- znajomość i stosowanie się do obowiązujących standardów obsługi Klienta przez siebie i podległy zespół
- zapewnienie ustalonych standardów rozmowy z klientem, analiza i kontrola jakości poprzez odsłuchy,
- weryfikacja kompletu dokumentów wymaganych do zarejestrowania umowy, sprawdzenie poprawności procesu komunikacji z klientem oraz poprawności zapisów w FC oraz przesłanie dokumentacji do zespołu rejestrującego umowy z klientami,
- analizowanie i raportowanie osiąganych wyników sprzedażowych,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
- dbałość o kulturę pracy i przestrzeganie zasad współpracy pomiędzy poszczególnymi pracownikami, jednostkami organizacyjnymi firmy oraz innymi jednostkami zewnętrznymi,
- wykonywanie poleceń przełożonych związanych z wykonywanym zakresem obowiązków,
- Podejmowanie działań minimalizujących poziom rotacji i absencji w podległym zespole,
- monitorowanie połączeń wykonywanych przez podległych pracowników, dążenie do zachowania określonego wskaźnika efektywności (SL).
- minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym - warunek konieczny,
- umiejętność motywowania i zarządzania zespołem,
- przywództwo,
- zdolności komunikacyjne,
- obiektywność w podejmowaniu decyzji,
- asertywność.
- bardzo dobre wynagrodzenie,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- możliwości rozwoju i awansu.