Member Support Manager
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: MSM/050/SCZ
Opis stanowiska:
- koordynowanie oraz zarządzanie lokalnym centrum operacyjnym europejskiego lidera w obszarze wsparcia procesów transportu
- nadzór nad przeniesieniem oraz wdrożeniem systemów IT oraz określonych procedur zarządzania jakością (ISO)
- kontrola procesu wdrożenia oraz szkoleni a nowych pracowników
- rozwój siatki dostawców oraz klientów zewnętrznych
- raportowanie wyników
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze transportu
- doświadczenie w sprzedaży usług, procesów
- zorientowanie na cel oraz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- doświadczenie w samodzielnym kierowaniu projektami, zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji
- pracę w nowy, dynamicznie rozwijającym się oddziale
- możliwość korzystania z benefitów w ramach programy Manpower Premium (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, rozbudowany program rabatowy)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.