Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
- bieżąca obsługa techniczna i utrzymanie podległych obiektów handlowych;
- kontakt z serwisami i nadzór nad ich pracą;
- kontrola poprawności wykonywanych zleceń i ich odbiór;
- prowadzenie dokumentacji technicznej;
- pilnowanie przeglądów technicznych.
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- uprawnienia energetyczne SEP do 20 kV;
- uprawnienia GRII i GRIII;
- wykształcenie min. średnie;
- uprawnienia na wózki jezdniowe unoszące, podnośnikowe z napędem elektrycznym i spalinowym;
- posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych.
- dobra znajomość pakietu MS Office.
-
Wiedza z zakresu funkcjonowania: urządzeń technicznych, elektroenergetycznych, chłodnictwa, wentylacji, klimatyzacji, pneumatyki;
-
uprawnienia do obsługi podestu samojezdnego;
- umiejętności dokonywania drobnych napraw sprzętu i urządzeń oraz ogólnobudowlanych.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.