Jeżeli LUBISZ wyzwania, JESTEŚ nastawiony na pracę z ludźmi, CHCESZ wykorzystywać nabyte umiejętności w praktyce i widzieć efekty swojej pracy dołącz do naszego zespołu, jako:
Menedżer Asortymentu
(dział zakupów, asortyment sanitarny)
(dział zakupów, asortyment sanitarny)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MA/10/2015
Główne zadania na stanowisku:
- Opracowanie struktury asortymentowej oraz planu rozwoju dla zarządzanej grupy asortymentowej
- Zarządzanie podległym asortymentem w tym: opracowanie strategii cenowej, marży, wartości stanów magazynowych
- Opracowywanie i wdrażanie konceptów merchandisingowych
- Bieżące monitorowanie i analizowanie rynku
- Współpraca z dostawcami w tym negocjowanie warunków handlowych
- Przygotowywanie koncepcji akcji promocyjnych oraz wsparcie działań marketingowych
- Bieżąca analiza asortymentu oraz przygotowywanie statystyk
- Bezpośredni nadzór nad zamówieniami, stanami magazynowymi oraz sprzedażą produktów
- Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie w celu osiągania założonych celów
- Planowanie budżetu dla podległych grup towarowych
Wymagania:
- Min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość asortymentu z branży DIY
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z dostawcami
- Znajomość przepisów prawa handlowego
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Sumienność i dobra organizacja pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
W zamian oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet medyczny
- Pracę w miłej atmosferze