Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer w dziale Import/Eksport
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- koordynacja zamówień i optymalizacja przepływów importowych
- zarządzanie zapasami produktów importowych
- opracowywanie dokumentacji importowej
- dopuszczenie do obrotu produktów importowych
- prowadzenie dokumentacji akcyzowej dot. importu alkoholi
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, handel zagraniczny
- znajomość przepisów akcyzowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy
- umiejętność zarządzania priorytetami
- umiejętność kierowania zespołem pracowników
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel
Znajomość programu MS Access będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Miejsce pracy: Warszawa
Poznaj Profil Pracodawcy