specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Młodszy Analityk Tekstów Biznesowych z j. rumuńskim lub rosyjskim
Młodszy Analityk Tekstów Biznesowych z j. rumuńskim lub rosyjskim
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Kraków
praca stacjonarna
2705 dni temu
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:
Młodszy Analityk Tekstów Biznesowych z j. rumuńskim lub rosyjskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: RR/MAS
Zadania:
sporządzanie analiz tekstu na podstawie dostępnych danych,
tworzenie raportów w języku angielskim korzystając z zagranicznych artykułów biznesowych,
prowadzenie i administracja dokumentacji branżowej,
przetwarzanie pozyskanych danych w systemie informatycznym,
efektywne komunikowanie się wewnątrz zespołu jak i z Klientami.
Wymagania:
biegła znajomość języka angielskiego,
min. dobra znajomość języka rosyjskiego lub rumuńskiego,
umiejętności analityczne,
znajomość programu MS Office,
zdolności interpersonalne,
terminowość wykonywania powierzonych zadań.
Firma oferuje:
atrakcyjne wynagrodzenie,
zatrudnienie w ramach pełnego etatu (umowa o pracę),
pakiet socjalny,
duże możliwości rozwoju,
przyjazną atmosferę w pracy,
pracę w międzynarodowym środowisku.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...