Młodszy Kierownik Marki (Junior Brand Manager)
Miejsce pracy: Warszawa
Data zatrudnienia: 03/04.2015
Zadania:
- rozwój i wprowadzanie innowacji produktowych,
- tworzenie kampanii 360 przy bliskiej współpracy z działem Aktywacji Kupującego,
- analizy rynku, analizy wyników sprzedażowych oraz rekomendacje działań na przyszłość,
- współtworzenie planów marketingowych dla przypisanej marki,
- w pełni samodzielne zarządzanie projektami lokalnymi i globalnymi,
- bliska współpraca z zespołem globalnym.
Oczekiwania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia),
- min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale Marketingu, Trade Marketingu lub pokrewnych obszarach w międzynarodowej organizacji,
- dobre rozumienie funkcjonowania rynku FMCG,
- biegła znajomości języka angielskiego,
- doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność efektywnej współpracy w grupie,
- wysokie umiejętności analityczne,
- samodzielność w działaniu,
- duże poczucie właścicielstwa tematów i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
- entuzjazm i zaangażowanie w pracę.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciekawych, samodzielnych zadań,
- Pracę w dynamicznym, ambitnym i profesjonalnym zespole,
- Stabilne zatrudnienie w organizacji będącej liderem na rynku,
- Umowę o pracę i atrakcyjne benefity- opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, pakiet rekreacyjno-sportowy itd.