Ogłoszenie numer: 674437, z dnia 2015-04-30
Klient portalu Praca.pl
Firma będąca liderem w swojej branży poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
-
zdalne i lokalne wsparcie użytkowników w siedzibie i oddziałach Spółki
-
instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń
-
przyjmowanie zgłoszeń, dokumentowanie oraz nadzór nad terminową obsługą szkolenia użytkowników
-
współpraca z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi
-
współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania
-
współpraca z dostawcami w zakresie utrzymania oraz serwisowania sieci i urządzeń sieciowych i telekomunikacyjnych
-
bieżąca naprawa sieci teleinformatycznej oraz wprowadzanie odpowiednich zmian i modyfikacji
Wymagania
-
minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows (Win 7 Win 8)
-
dobra znajomość pakietu Microsoft Office (2010, 2013)
-
dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami teleinformatycznymi (DHCP, DNS, VoiP, VPN)
-
znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym
-
umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów
-
umiejętność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków
-
komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
-
samodzielność w wykonywaniu zadań
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
-
realny wpływ na rozwój organizacji
-
możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
-
ubezpieczenie grupowe oraz Kartę Multi Sport
-
pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę