Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 3-19-29658/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Marketingu i Administracji
Lokalizacja: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- uczestnictwo w tworzeniu, realizacji i rozliczaniu planów marketingowych
- współpraca z partnerami handlowymi w Polsce i krajach Europy Centralno-Wschodniej
- współpraca z Klientami zewnętrznymi (m. in. agencja eventowa, drukarnia, firmy reklamowe) przy projektowaniu materiałów wspierających sprzedaż,
- wsparcie przy planowaniu i organizacji wydarzeń marketingowych
- przygotowanie i wysyłka materiałów edukacyjno-promocyjnych oraz materiałów reklamowych do innych krajów w regionie,
- wystawianie zamówień i rozliczanie faktur w systemie, procesowanie dokumentów, rozliczanie kampanii
- sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych po wydarzeniach marketingowych,
- tworzenie i aktualizacja bazy klientów,
- bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne bezpośredniego przełożonego i zespołu w Polsce.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu i Administracji
Lokalizacja: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- uczestnictwo w tworzeniu, realizacji i rozliczaniu planów marketingowych
- współpraca z partnerami handlowymi w Polsce i krajach Europy Centralno-Wschodniej
- współpraca z Klientami zewnętrznymi (m. in. agencja eventowa, drukarnia, firmy reklamowe) przy projektowaniu materiałów wspierających sprzedaż,
- wsparcie przy planowaniu i organizacji wydarzeń marketingowych
- przygotowanie i wysyłka materiałów edukacyjno-promocyjnych oraz materiałów reklamowych do innych krajów w regionie,
- wystawianie zamówień i rozliczanie faktur w systemie, procesowanie dokumentów, rozliczanie kampanii
- sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych po wydarzeniach marketingowych,
- tworzenie i aktualizacja bazy klientów,
- bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne bezpośredniego przełożonego i zespołu w Polsce.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- samodzielność, inicjatywa i entuzjazm w działaniu,
- dokładność i sumienność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminów (zarządzanie czasem),
- doskonałe zdolności komunikacyjne, również przez telefon
- min. rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- wysoka komunikatywność i kreatywność,
- bardzo dobre zdolności organizacyjne,
- umiejętność współpracy w zespole w kilku krajach.
- samodzielność, inicjatywa i entuzjazm w działaniu,
- dokładność i sumienność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminów (zarządzanie czasem),
- doskonałe zdolności komunikacyjne, również przez telefon
- min. rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- wysoka komunikatywność i kreatywność,
- bardzo dobre zdolności organizacyjne,
- umiejętność współpracy w zespole w kilku krajach.
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo na okres 1 miesiąca z możliwością przedłużenia na 1 rok i 6 miesięcy,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
- pracę w bardzo miłej atmosferze.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/praca-tymczasowa-outsourcing/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo na okres 1 miesiąca z możliwością przedłużenia na 1 rok i 6 miesięcy,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
- pracę w bardzo miłej atmosferze.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/praca-tymczasowa-outsourcing/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.