Nr ref.: MSDOK/SOK/03/2017
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Sokołów
Oferujemy:
- Samodzielną pracę w rozwijającej się organizacji,
- Możliwości realizacji zawodowej,
- Atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Umowę o pracę z prywatną opieką medyczną.
Obowiązki:
- Wsparcie Działu Obsługi Klienta w codziennej pracy,
- Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy,
- Bieżący monitoring realizacji dostaw,
- Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – mile widziane,
- Znajomość branży logistycznej oraz łańcucha dostaw – mile widziane,
- Umiejętność szybkiego uczenia się,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
- Sprawne posługiwanie się arkuszem Excel.