Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta (j. duński)
Miejsce pracy: relokacja do Bydgoszczy
Nr Ref.: 4-26-26782/PC
Opis stanowiska:
Zainwestowałeś w języki i teraz pragniesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku pracy, w gronie najlepszych pracowników?
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, zajmującej się wsparciem procesów biznesowych w obszarze nowych technologii, poszukujemy osób na stanowisko :
Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta
Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz liczne szkolenia.
Nasz klient jest firmą technologiczną, ale to wcale nie oznacza, że jej pracownicy to wyłącznie inżynierowie i informatycy.
Dlatego w jej szeregach można spotkać np. wielu absolwentów lingwistyki, jak i innych pasjonatów języków obcych, pragnących rozwijać się zawodowo w międzynarodowym środowisku organizacji.
Miejsce pracy: Relokacja do woj. kujawsko-pomorskiego (firma zapewnia wsparcie)
Pracownik na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za:
- współpraca z klientem w ramach I linii wsparcia (codzienny kontakt telefoniczny i mailowy)
- przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia
- monitorowanie zgłoszeń użytkowników
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, zajmującej się wsparciem procesów biznesowych w obszarze nowych technologii, poszukujemy osób na stanowisko :
Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta
Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz liczne szkolenia.
Nasz klient jest firmą technologiczną, ale to wcale nie oznacza, że jej pracownicy to wyłącznie inżynierowie i informatycy.
Dlatego w jej szeregach można spotkać np. wielu absolwentów lingwistyki, jak i innych pasjonatów języków obcych, pragnących rozwijać się zawodowo w międzynarodowym środowisku organizacji.
Miejsce pracy: Relokacja do woj. kujawsko-pomorskiego (firma zapewnia wsparcie)
Pracownik na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za:
- współpraca z klientem w ramach I linii wsparcia (codzienny kontakt telefoniczny i mailowy)
- przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia
- monitorowanie zgłoszeń użytkowników
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka duńskiego (codzienny kontakt z zagranicznymi klientami)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość obsługi komputera
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane (ale nie warunek konieczny!)
- Otwartość na pracę w środowisku nowych technologii
- Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Nastawienie na współpracę w zespole
- Inicjatywna, dynamizm, pozytywne nastawienie:)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość obsługi komputera
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane (ale nie warunek konieczny!)
- Otwartość na pracę w środowisku nowych technologii
- Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Nastawienie na współpracę w zespole
- Inicjatywna, dynamizm, pozytywne nastawienie:)
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Umowa o pracę z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia
- Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Karta Benefit/Multisport
- Bezpłatne kursy językowe (różne języki)
- Liczne szkolenia
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnych strukturach firmy
- Możliwość skorzystania z pakietu relokacyjnego (relokacja jest konieczna)
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Umowa o pracę z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia
- Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Karta Benefit/Multisport
- Bezpłatne kursy językowe (różne języki)
- Liczne szkolenia
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnych strukturach firmy
- Możliwość skorzystania z pakietu relokacyjnego (relokacja jest konieczna)
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.