Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wyszukiwanie możliwości biznesowych; Nadzór i analiza wskaźników: stany magazynowe, współczynnik rotacji; Nadzór nad procesami zakupowymi; Aktywne poszukiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą; Negocjowanie cen, warunków...
LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Młodszy specjalista ds. zakupów
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zachodnim, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. zakupów Miejsce pracy: Szczecin (Prawobrzeże)
Zakres obowiązków:
budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
prowadzenie negocjacji oraz analiza warunków handlowych i porównywanie ofert
prowadzenie procesu wyboru dostawcy
Wymagania:
doświadczenie w pracy w Dziale Zakupów
wykształcenie minimum średnie
j. angielski – pozwalający na komunikację
bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Klient oferuje:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na samodzielnym stanowisku
narzędzia potrzebne do wykonywania pracy
pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w regionie
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wyszukiwanie możliwości biznesowych; Nadzór i analiza wskaźników: stany magazynowe, współczynnik rotacji; Nadzór nad procesami zakupowymi; Aktywne poszukiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą; Negocjowanie cen, warunków...