Obecnie do jednej z naszych spółek poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista/ Specjalista ds. Obsługi Klienta (obszar Customer Care)
Miejsce pracy: Toruń Numer referencyjny: SDOK/07
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
- utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
- zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez:
- udzielanie informacji i pomoc klientom,
- rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji (reklamacje, skargi, wnioski i interwencje),
- monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych,
- współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- wysokiej orientacji na Klienta,
- zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
- odporności na stres,
- zdolności do szybkiego uczenia się,
- sumienności i dokładności,
- umiejętności współpracy,
- chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- odpowiedzialne stanowisko,
- pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenia,
- możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.