- Ogłoszenie nr: 181147
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 maja 2016 r.
Urząd Morski w Słupsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- naczelnik
- w Wydziale Prawno-Organizacyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Słupsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie pracy osób wykonujących obsługę prawną Urzędu;
- osobista realizacja obsługi prawnej w zakresie sporządzania opinii prawnych na potrzeby Dyrektora Urzędu, jego zastępców i pracowników Urzędu oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów typowych;
- kierowanie pracą podległego Wydziału;
- uczestniczenie w wypracowywaniu, w aspekcie poprawności prawno-redakcyjnej, stanowiska Urzędu w kwestii nadesłanych do zaopiniowania przez organ nadrzędny i inne podmioty projektów aktów prawnych;
- opiniowanie i współtworzenie umów nietypowych;
- opracowywanie i nadzorowanie opracowywania przez innych pracowników projektów wewnętrznych aktów prawnych;
- koordynowanie procesu tworzenia i publikowania aktów prawa miejscowego, wydawanych przez Dyrektora Urzędu;
- osobiste prowadzenie postępowań administracyjnych o wymierzenie kar pieniężnych oraz nadzór nad postępowaniami prowadzonymi w tych sprawach przez innych pracowników.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4h dziennie.
Bariery architektoniczne:
- schody,
- brak windy,
- brak podjazdu,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet,
- brak drzwi odpowiedniej szerokości.
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w opracowywaniu aktów prawnych (w przypadku braku aplikacji legislacyjnej)
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość technik legislacyjnych potwierdzona aplikacją legislacyjną;
- znajomość obsługi pakietu Office;
- umiejętność posługiwania się informatycznymi programami informacji prawnej;
- umiejętność redagowania i opracowywania aktów prawnych
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji morskiej na stanowisku urzędniczym;
- wiedza w zakresie stosowania prawa potwierdzona odbyciem aplikacji radcowskiej lub równorzędnej (adwokackiej, sądowej, prokuratorskiej);
- umiejętność kierowania pracą zespołu
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów