Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Socjolog Warszawa
Naczelnik Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości

Naczelnik Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3135 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173842
  • Data ukazania się ogłoszenia: 03 października 2015 r.

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny Urzędu
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • naczelnik
  • Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego,
  • nadzór i koordynacja spraw związanych ze sporządzaniem projektów zbiorczych, sprawozdań kwartalnych z działalności Urzędu oraz sprawozdań rocznych z działalności Urzędu przedkładanych przez Prezesa Urzędu Ministrowi Zdrowia,
  • wspieranie prowadzonych w Urzędzie przedsięwzięć o charakterze informacyjnym,
  • nadzór i koordynacja spraw związanych z protokołowaniem spotkań organizowanych przez Prezesa Urzędu z podmiotami zewnętrznymi oraz spotkań zespołów powołanych przez Prezesa, których obowiązek protokołowania wynika dla Biura Organizacji i Jakości z odrębnych przepisów wewnętrznych,
  • prowadzenie sekretariatu redakcji wydawnictwa Almanachu Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych: zamawianie tekstów, proponowanie do publikacji wydanych przez Prezesa informacji i komunikatów, przygotowywanie spotkań Kolegium Redakcyjnego,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zapewnieniem obsługi przebiegu kontroli zewnętrznych odbywających się w Urzędzie oraz prowadzeniem dokumentacji pokontrolnej i rejestru kontroli.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe kierunkowe : zarządzanie,socjologia, psychologia, administracja lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z charakterem zadań wykonywanych na stanowisku pracy
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dobra znajomość przepisów prawa ogólnego w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej,
    • umiejętność przygotowywania i analizy dokumentów o charakterze sprawozdawczym i przekrojowym,
    • umiejętność redagowania tekstów o charakterze informacyjnym i komunikatów,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    • bardzo dobra obsługa komputera (MS Office),
    • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu.
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie na podobnym stanowisku administracji publicznej,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • doświadczenie w zakresie sporządzania analiz porównawczych i przekrojowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi oraz przygotowywania opracowań zbiorczych w tym zakresie,
  • doświadczenie w przygotowywaniu tekstów informacyjnych i komunikatów do publikacji,
  • umiejętności organizacyjne, zdolności analityczne i negocjacyjne,
  • umiejętność obsługi baz danych MS Access oraz arkusza kalkulacyjnego MS Excel w zakresie funkcji zaawansowanych,
  • znajomość zaawansowanych narzędzi statystycznych i sprawozdawczych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów