- Ogłoszenie nr: 173842
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 października 2015 r.
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
- Dyrektor Generalny Urzędu
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- naczelnik
- Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracą Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego,
- nadzór i koordynacja spraw związanych ze sporządzaniem projektów zbiorczych, sprawozdań kwartalnych z działalności Urzędu oraz sprawozdań rocznych z działalności Urzędu przedkładanych przez Prezesa Urzędu Ministrowi Zdrowia,
- wspieranie prowadzonych w Urzędzie przedsięwzięć o charakterze informacyjnym,
- nadzór i koordynacja spraw związanych z protokołowaniem spotkań organizowanych przez Prezesa Urzędu z podmiotami zewnętrznymi oraz spotkań zespołów powołanych przez Prezesa, których obowiązek protokołowania wynika dla Biura Organizacji i Jakości z odrębnych przepisów wewnętrznych,
- prowadzenie sekretariatu redakcji wydawnictwa Almanachu Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych: zamawianie tekstów, proponowanie do publikacji wydanych przez Prezesa informacji i komunikatów, przygotowywanie spotkań Kolegium Redakcyjnego,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zapewnieniem obsługi przebiegu kontroli zewnętrznych odbywających się w Urzędzie oraz prowadzeniem dokumentacji pokontrolnej i rejestru kontroli.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe kierunkowe : zarządzanie,socjologia, psychologia, administracja lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z charakterem zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość przepisów prawa ogólnego w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej,
- umiejętność przygotowywania i analizy dokumentów o charakterze sprawozdawczym i przekrojowym,
- umiejętność redagowania tekstów o charakterze informacyjnym i komunikatów,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra obsługa komputera (MS Office),
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu.
- doświadczenie na podobnym stanowisku administracji publicznej,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- doświadczenie w zakresie sporządzania analiz porównawczych i przekrojowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi oraz przygotowywania opracowań zbiorczych w tym zakresie,
- doświadczenie w przygotowywaniu tekstów informacyjnych i komunikatów do publikacji,
- umiejętności organizacyjne, zdolności analityczne i negocjacyjne,
- umiejętność obsługi baz danych MS Access oraz arkusza kalkulacyjnego MS Excel w zakresie funkcji zaawansowanych,
- znajomość zaawansowanych narzędzi statystycznych i sprawozdawczych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów