- Ogłoszenie nr: 166252
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 stycznia 2015 r.
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
- Dyrektor Generalny Urzędu
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- naczelnik wydziału
- w Wydziale Finansowo-Księgowym w Biurze Finansowo-Księgowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie i nadzór nad pracą Wydziału Finansowo-Księgowego w Biurze Finansowo-Księgowym zgodnie z ustalonym w regulaminie organizacyjnym zakresem zadań ,
- prowadzenie ewidencji ksiegowej i ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami i postanowieniami wynikającymi z zarządzenia Prezesa Urzędu w sprawie zasad (polityki) rachunkowości,
- dekretowanie oraz kontrola operacji księgowych zapewniająca prawidłowy przebieg operacji gospodarczych i finansowych,
- analiza zapisów księgowych na poszczególnych kontach,
- bieżąca analiza realizacji dochodów i wydatków w poszczególnych paragrafach planów finansowych Urzędu,
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans) i budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 C, niebędący własnością URPLWM i PB, częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Niedostosowanie budynku dotyczy wind. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są od parteru do VI piętra.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy w oszarze związanym z księgowością
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obowiązujących przepisów niezbędnych do wykonywania prac na zajmowanym stanowisku: ustawy o rachunkowości; rozporządzenia MF w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych jednostek budżetowych oraz zasad i terminów rocznych rozliczeń i wpłat do budżetu; rozporządzenia MF w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości
- oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych; ustawy o finansach publicznych; rozporządzenia MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- ustawy o zamówieniach publicznych; ustawy o podatku od towarów i usług VAT; ustawy o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych; ustawy o ZFŚS i PFRON;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;3) dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
- zdolności organizacyjne, umiejętność kierowania zespołem, asertywność,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych.
- 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów