Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Network Engineer – Voice Specialist AVAYA
Job location: Centralno-Północna Polska
Nr ref.: 2-10-32642/PC
Naszym Klientem jest jeden z globalnych liderów dostarczających wysokiej klasy usługi w obszarze IT i Telekomunikacji, który cieszy się pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z innowacyjnych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz niezwykle interesującej oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem benefitowym.
W związku z budowaniem przez firmę coraz silniejszej pozycji rynkowej, poszukujemy profesjonalnych specjalistów na stanowisko Network Engineer – Voice Specialist (AVAYA).
Lokalizacja: nowoczesne centrum biznesowe w Północno-Centralnej Polsce, wymagana jest RELOKACJA.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z innowacyjnych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz niezwykle interesującej oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem benefitowym.
W związku z budowaniem przez firmę coraz silniejszej pozycji rynkowej, poszukujemy profesjonalnych specjalistów na stanowisko Network Engineer – Voice Specialist (AVAYA).
Lokalizacja: nowoczesne centrum biznesowe w Północno-Centralnej Polsce, wymagana jest RELOKACJA.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wsparcie techniczne w zakresie sieci i aplikacji oraz urządzeń głosowych;
- Konsultacje techniczne z klientami firmy w zakresie rozwiązań projektowych, testowych i wdrożeniowych;
- Monitorowanie czynności oraz utrzymanie usług zgodnie z procedurami firmy.
Requirements:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: telekomunikacja lub teleinformatyka);
- Doświadczenie w implementacji, konfiguracji i rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z technologią VoIP;
- Dobra znajomość technologii głosowych: SIP, H323, MGCP;
- Bardzo dobra znajomość systemów AVAYA
- Znajomość następujących zagadnień będzie plusem Cisco Unified Communication Manager, Cisco CME, Cisco UCCE, Cisco Unity Express, Asterisk
- Umiejętność pracy w grupie;
- Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
Benefits:
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- Wsparcie w relokacji,
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Rozwijającą prace w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży,
- Liczne szkolenia,
- Jasna ścieżka kariery.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".