Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z personelem tymczasowym.
• Dbanie o ciągłość dostaw dla klientów
• Zbieranie ofert i wprowadzanie do systemu
• Porównywanie zebranych ofert, ich analiza oraz przedstawianie przełożonemu
• Współpraca z działem planowania produkcji, magazynem, działu zakupów
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi posprzedażowej i reklamacji
• Przygotowywanie raportów na potrzeby firmy - analizy, statystyki
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Doświadczenie na podobnym stanowisku(najlepiej w firmie produkcyjnej)- min. 2 lata
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
• Umiejętność wyciągania wniosków i analizowania
• Mile widziana znajomość programu SAP
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u klienta(nowa i rozwijająca się firma)
• Możliwość rozwoju i szkoleń
• Pracę w młodym zespole
• Benefity- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe