specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
1 dni
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity), w...
Szkolenia wdrożeniowe – nauczymy i jeszcze za to zapłacimy,
Umowę o pracę na cały etat – szybciej i tak nie będziesz chciał wyjść,
Super kasę, która pozwoli Ci żyć tak, jak lubisz,
Dużo konkursów – kto powiedział, że nie może być jeszcze więcej,
Ścieżka kariery – jeśli masz chrapkę na rozwój,
Dodatki na zdrowie i na przyjemności (prywatna opieka medyczna, karta Mutlrisport, kasa na wakacje, bony na święta).
Wymagania:
Miły głos i dobra dykcja, które ujmą każdego Klienta,
Szybkie przyswojenie wiedzy ze szkolenia;
Widoczna, rozpierająca Cię energia,
Swoboda w korzystaniu z Internetu, ale chyba nie jest to dla Ciebie wyzwanie?
Zakres obowiązków:
Telefoniczne rozmowy z nowymi i obecnymi klientami, a w tym najważniejsze pozytywne relacje, a przy okazji udzielanie informacji technicznych i finansowych, rozwiązywanie problemów technicznych. Oczywiście wszystko w zakresie Twoich możliwości, w bardziej skomplikowanych sytuacjach przekazujesz temat do odpowiedniego działu.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
1 dni
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity), w...