analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources , świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla naszego Klienta, aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy z językami obcymi.
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, który posiada w Polsce międzynarodowe centra outsourcingu usług biznesowych, poszukujemy Kandydatów, którzy wspierać będą pracę obcojęzycznych działów firmy takich jak: HR/Accountancy/Customer Service w zakresie prac administracyjnych, baz danych, kontaktu z Klientem zagranicznym oraz pracy na wewnętrznych systemach informatycznych.
Klient nie wymaga doświadczenia zawodowego, ponieważ kluczową umiejętnością jest znajomośćjęzyków obcych. Podczas pierwszych miesięcy pracy zapewnione są szkolenia, pozwalające na samodzielnne wykonywanie obowiązków.
Oczekiwania:
Biegła znajomość jednego z poniższych języków obcych: francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego, holenderskiego, szwedzkiego, duńskiego, fińskiego, norweskiego
Dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość programów pakieu MS Office
Wykształcenie wyższe
Nastawienie na rozwój oraz zdobywanie wiedzy
Oferujemy:
Konkurencyjne wynagrodzenie
Praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji
Możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającej się na polskim rynku branży SSC/BPO
Jasną ścieżkę kariery
Wysokie standardy pracy
Profesjonalny program szkoleń
Przyjazne środowisko pracy.
Zainteresowane osoby zapraszam do przesyłanie CV na adres: anna.pernaczynska@cpljobs.pl
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;