ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Zadania:
- bieżąca praca administracyjna
- nawiązywanie relacji z zagranicznymi Klientami i Dostawcami
- kontakt mailowy, telefoniczny z kontrahentami firmy w języku niemieckim i angielskim
- tworzenie i weryfikacja dokumentów handlowych
- kontakt i współpraca z zagranicznymi oddziałami
- pozyskiwanie nowych dostawców i nowych rynków zbytu
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- chęć rozwoju w obszarze zakupów/sprzedaży
- komunikatywność, team spirit
- zorientowanie na osiąganie dobrych wyników swojej pracy
- chęć pracy w środowisku międzynarodowym
Oferujemy:
- precyzyjne szkolenie wdrożeniowe z zakresu sprzedaży, kompetencji handlowych i komunikacyjnych
- umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Katowic
- pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
- pracę w wielokulturowym środowisku
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.