Solid Security Sp. z o.o. - ogólnopolska firma z branży ochrony poszukuje kandydatów na stanowisko:
Opis stanowiska:
-
Wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu
-
Obsługa korespondencji i centrali telefonicznej
-
Segregowanie i archiwizowanie dokumentów
-
Prace administracyjno - biurowe
-
Kontakt z klientami, dostawcami i innymi działami firmy
Wymagania:
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
-
Doświadczenie w pracy biurowej
-
Wykształcenie min. średnie
-
Odpowiedzialność, dokładność, punktualność, zaangażowanie
-
Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie
-
Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Możliwość rozwoju w ogólnopolskiej firmie
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.