Stanowisko ds. marketingu
dla segmentu klientów młodych
Jeśli ogarniasz świat młodych, a produkcje twórców z tego rankingu glądasz przy porannej kawie, to zapraszamy do nas - do najlepszej roboty na świecie :)
Jeśli chcesz:
- współtworzyć innowacyjne działania marketingowe dla super ciekawego segmentu klientów
- tworzyć i wdrażać strategię komunikacji do klientów młodych mBanku
- współpracować z agencjami reklamowymi oraz linią biznesową przy realizacji działań promocyjnych oraz współtworzyć produkty bankowe
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
- posiadasz min roczne doświadczenie w pracy w obszarze marketingu dla klientów młodych (15-26 lat)
- masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów
- znasz współczesne narzędzia i sposoby skutecznego docierania do klienta młodego
- media społecznościowe nie są Ci obce
- znasz trendy w reklamie oraz produkty i usługi dla młodych
- potrafisz współpracować w zespole oraz samodzielnie prowadzić projekty
- potrafisz efektywnie planować swoją pracę
- jesteś otwarty na nowe trendy oraz umiejętnie dopasowujesz się do dynamicznego środowiska
Zapewnimy Ci:
- umowę o pracę na czas zastępstwa min rok
- przyjazne środowisko pracy w miłej atmosferze
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in. darmowy dostęp do ebookow i platformy szkoleniowej, karta multisport
- możliwość prowadzenia najlepszych projektów marketingowych dla młodych
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera