Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
1 dni
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Obsługi Klienta -rejestracja kart
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: 009312
Zakres obowiązków:
* Udzielanie informacji Klientom dot. rejestracji kart Operatora, * Udzielanie podstawowej wiedzy o ofercie Salonu, * Rejestracja kart Operatora, * Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i ich przetwarzania * Dokonywania prostych konfiguracji telefonów np. kopiowanie kontaktów.
Oczekiwania:
* Energia i dynamizm w działaniu, * Wysoka kultura osobista, * Otwartość na klienta i empatia, * Wysoki poziom komunikatywności, * Umiejętność opanowywania emocji, * Mile widziane zainteresowania nowinkami technicznymi.
Oferta:
* Praca dla jednej z największych sieci komórkowych, * Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta, * Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
1 dni
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.