Pracownik ds. Obsługi Klienta, IKEA Retail, Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie
Jesteś osobą odznaczającą się pomocnym i przyjaznym podejściem do klientów, zmierzającym do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią. Dodatkowo posiadasz:
- komunikatywność i swobodę w prowadzeniu rozmów
- umiejętność słuchania i odpowiadania na potrzeby klientów
- umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań
O stanowisku
Jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za telefoniczną oraz mailową obsługę naszych klientów.
Główne zadania
- zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia we wszystkich kontaktach z klientami oraz w stosunku do wszystkich partnerów biznesowych
- pomocne i przyjazne podejście do klientów, zawsze zmierzające do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią
- rozpatrywanie reklamacji klientów zgodnie ze swoim poziomem uprawnień
- weryfikowanie i dokumentowanie informacji klienta w odpowiednich systemach, w sposób zapewniający wysoką jakość i wiarygodność
Chcemy
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów