Pracownik ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ETT
Jeżeli:
- interesuje Cię praca umożliwiająca stały kontakt w języku angielskim
- zależy Ci na stabilizacji zawodowej, satysfakcji finansowej oraz pracy w przyjaznej atmosferze
- chciałbyś / chciałabyś zdobyć doświadczenie zawodowe w globalnej firmie
- jesteś dyspozycyjny do pracy i bardzo dobrze znasz angielski
Mamy dla Ciebie idealną pracę od zaraz!
Bądź na TAK jeśli:
- znasz język angielski min. w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację B2 (warunek konieczny)
- cechujesz się silną koncentracją na potrzeby drugiej osoby
- jesteś studentem, ukończyłeś już studia lub chcesz rozwijać się w zadaniach związanych z customer care
- zależy Ci na pracy z użyciem języka angielskiego
- jesteś dyspozycyjny do pracy w godzinach 10 - 22 (elastyczny grafik)
- jesteś otwarty, łatwo nawiązujesz kontakty
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za:
- wyłącznie obsługę zapytań przychodzących od Klientów prestiżowej marki
- udzielanie Klientom informacji o produktach drogą mailową i telefoniczną
- bieżący kontakt z Klientami anglojęzycznymi (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Oprócz comiesięcznej wypłaty otrzymasz:
- możliwość używania języka angielskiego w pracy
- stabilne i atrakcyjne warunki pracy w wielokulturowym środowisku
- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio przez pracodawcę
- profesjonalne szkolenia i warsztaty wspierające Twoją pracę
- dostęp do najwyższych standardów sprzedaży
- możliwość dostosowania godzin pracy do Twoich potrzeb
- duże szanse na rozwój w strukturach firmy
- bardzo atrakcyjne benefity pozapłacowe
|
|
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań ul. Bukowska 12 60-810 Poznań tel. +48 61 865 38 88 poznan@devonshire.pl |