specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Jakie zadania mamy dla ciebie? Pisanie, że zajmiesz się sprzedażą naszych produktów to spore uogólnienie. Poszukujemy doradcy klienta i przyszłego eksperta w dziedzinie sprzedaży suchych transformatorów, dławików i filtrów elektromagnetycznych niskiego oraz średniego napięcia, w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
What will be your tasks? A statement that you will deal with the sales of our products would be a hasty generalization. We are looking for a an account manager and a future expert in the field of dry-type, low and medium-voltage transformers (power range 0,05-2500kVA), reactors and filters. In this...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych z klientami; zbieranie informacji o potrzebach klienta w zakresie sprężonego powietrza; tworzenie rozwiązań technicznych dostosowanych do potrzeb klienta; negocjacja warunków współpracy z klientami;
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
Twoje zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektów w regionie Realizacja planowanych prac przeglądowych Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych Raportowanie prac serwisowych Drobne prace naprawcze i montażowe Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych
Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu handlowego
Miejsce pracy: Bytom
Zakres obowiązków:
Samodzielne i aktywne pozyskiwanie Klientów,
Przeprowadzanie rozmów sprzedażowych i negocjacji handlowych,
Budowanie relacji z potencjalnymi Klientami, aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów
Obsługa Klientów w zakresie prowadzonych usług,
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
Aktywna analiza rynku i działań konkurencji,
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o strategie sprzedaży
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży windykacyjnej, finansowej etc.),
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Jakie zadania mamy dla ciebie? Pisanie, że zajmiesz się sprzedażą naszych produktów to spore uogólnienie. Poszukujemy doradcy klienta i przyszłego eksperta w dziedzinie sprzedaży suchych transformatorów, dławików i filtrów elektromagnetycznych niskiego oraz średniego napięcia, w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
What will be your tasks? A statement that you will deal with the sales of our products would be a hasty generalization. We are looking for a an account manager and a future expert in the field of dry-type, low and medium-voltage transformers (power range 0,05-2500kVA), reactors and filters. In this...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych z klientami; zbieranie informacji o potrzebach klienta w zakresie sprężonego powietrza; tworzenie rozwiązań technicznych dostosowanych do potrzeb klienta; negocjacja warunków współpracy z klientami;
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
Twoje zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektów w regionie Realizacja planowanych prac przeglądowych Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych Raportowanie prac serwisowych Drobne prace naprawcze i montażowe Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych