młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
3 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy świadczącej usługi finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe - poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu księgowości z językiem włoskim
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: KW/BB/15
Wymagania:
Dobra znajomość języka włoskiego (warunek konieczny)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Dobra praktyczna znajomość narzędzi MS Office – w szczególności Excel
Preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne
Mile widziane doświadczenie na tym samym bądź podobnym stanowisku
Znajomość podstaw rachunkowości będzie dodatkowym atutem
Dobra organizacja oraz metodyczne podejście do pracy
Oferujemy:
Pracę stałą w międzynarodowym środowisku
Rozwój w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
3 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...