Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- zbieranie zamówień od klientów w zastępstwie przedstawicieli handlowych,
- praca przy telefonie polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących do obecnych klientów,
- proponowanie zakupu dodatkowych produktów,
- współpraca z zespołem.
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- minimum średnie wykształcenie,
- wysoka kultura osobista,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00,
- pracę dla znanej sieci hurtowni alkoholi,
- stałą podstawę wynagrodzenia oraz atrakcyjny system premiowy,
- dodatkowe benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.