Ogłoszenie numer: 1502451, z dnia 2017-01-27
Klient portalu Praca.pl
Spółka z branży telekomunikacyjnej, świadcząca usługi z zakresu sprzedaży telefonii stacjonarnej poszukuje osób na stanowisko:
Pracownik kontroli jakości w Biurze Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- ocena wiedzy i umiejętności pracowników telefonicznej obsługi Klienta w zakresie obsługi Klienta, połączona z udzielaniem informacji zwrotnej,
- telefoniczna obsługa klientów, zgodnie z obowiązującymi procesami obsługi Klienta,
- weryfikacja jakości procesów obsługi Klientów,
- aktywne identyfikowanie możliwości poprawy doświadczenia Klienta w relacji z firmą,
- szerzenie najlepszych praktyk w zakresie jakości obsługi Klienta poprzez programy zarządzania jakością,
- prowadzenie coachingów, szkoleń i treningów podnoszących jakość obsługi klientów.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność w działaniu,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- doświadczenie w przeprowadzaniu oceny jakości i udzielaniu informacji zwrotnych,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, treningów i coachingów,
- doskonała znajomość pakietu MS Office.
Twoje atuty to również:
- doświadczenie w pracy Call Center oraz Dziale Utrzymania Klienta,
- umiejętności nawiązywania relacji z ludźmi,
- wiedza z zakresu telekomunikacji.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- stałe godziny: od poniedziałku do piątku godzinach 9-17,
- dobrą lokalizację biura (blisko 1 linii metra),
- samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
- pracę z ciekawymi ludźmi,
- przyjazne miejsce pracy,
- dodatkowe bonusy: opieka medyczna, pakiet rekreacyjno-sportowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.