Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Administrator sklepów internetowych Warszawa
Pracownik sklepu internetowego - Obsługa Klienta i realizacja zamówień

Pracownik sklepu internetowego - Obsługa Klienta i realizacja zamówień

Sagitta Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2573 dni temu

Ogłoszenie numer: 1584647, z dnia 2017-04-18

Jesteśmy młodą firmą handlową, zajmującą się prowadzeniem sklepu internetowego w branży dziecięcej, działającego pod adresem patalonia.pl.


Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Pracownik sklepu internetowego - Obsługa Klienta i realizacja zamówień

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: RK0020

 

Opis stanowiska

  • Realizacja sprzedażowej i posprzedażowej obsługi Klienta – m.in. telefon, GG, Skype, Facebook.
  • Terminowe realizowanie zamówień Klientów od strony administracyjnej i finansowej – obsługa zamówień i płatności, przygotowanie faktur, przygotowanie zleceń do magazynu.
  • Utrzymanie oferty sprzedażowej w oparciu o magazyn własny i magazyny dostawców.
  • Dbanie o sposób prezentacji asortymentu w sklepie i na aukcjach – od strony szaty graficznej, opisów i zdjęć, spójności z wizerunkiem firmy.
  • Tworzenie opisów i zdjęć dla nowo wprowadzanych do oferty produktów.
  • Współpraca z firmami kurierskimi, InPost, Pocztą Polską w zakresie wysyłki towaru do Klientów.
  • Administracyjna obsługa dostaw towaru.
  • Zapewnienie poprawności procesów administracyjnych związanych z obsługą zamówień w sklepie internetowym i na aukcjach.
  • Zgłaszanie i wdrażanie usprawnień procesów administracyjnych i obsługi Klienta.
  • Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem biura.

Wymagania

  • Chęć zdobycia wiedzy i doświadczenia z zakresu handlu przez internet.
  • Duża samodzielność, aktywność oraz inicjatywa w podejmowaniu działań.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność.
  • Komunikatywność, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
  • Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca tworzenie opisów produktów na bazie anglojęzycznych materiałów dostarczanych przez producentów.

Mile widziane:

  • Poparta doświadczeniem znajomość branży handlu internetowego, w tym przede wszystkim marketingu internetowego przy użyciu nowoczesnych narzędzi.
  • Doświadczenie w firmie handlu detalicznego artykułami dziecięcymi na stanowisku handlowca.
  • Doświadczenie w obsłudze wysyłkowych zamówień Klientów od strony administracyjnej.

Oferujemy

  • Pracę w młodej firmie, możliwość uzyskania dużego wpływu na sposób działania firmy.
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych wraz z rozwojem firmy.
  • Dynamiczną pracę pełną wyzwań, szerokie spektrum odpowiedzialności.
  • Forma zatrudnienia – umowa zlecenie.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.